Η πολιτική διαφήμιση αλλάζει(;)
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Νέους, ενιαίους κανόνες διαφάνειας και δεοντολογίας για κάθε μορφή διαφημιστικής προβολής, από τα τηλεοπτικά σποτ μέχρι τα πολιτικά μηνύματα στα social media, θέτει η κυβέρνηση σε νομοσχέδιο που προωθείται στη Βουλή, με το οποίο θα ενσωματώνεται στο εθνικό δίκαιο ο κανονισμός 2024/900 της ΕΕ. Παράγοντες της νομοθετικής εξουσίας από τις Βρυξέλλες, σχολιάζοντας τους στόχους του κανονισμού......






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.