Η Toyota γίνεται "όχημα διαφυγής" στη νέα καμπάνια της Ogilvy
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Η νέα καμπάνια της Toyota μοιάζει με επικοινωνία της Ford. Διότι, για την Toyota σημασία δεν έχει με ποιο όχημα θα φύγει μία γυναίκα από μία κακοποιητική σχέση. Φτάνει να ξεφύγει. Η Toyota γίνεται "όχημα διαφυγής", στηρίζοντας οικονομικά το έργο της Διοτίμα, η λειτουργία της οποίας βρίσκεται σε κίνδυνο μετά από τις πρόσφατες περικοπές χρηματοδότησης του Οργανισμού των ΗΠΑ για τη Διεθνή Ανάπτυξη......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.