Η Toyota γίνεται "όχημα διαφυγής" στη νέα καμπάνια της Ogilvy

Marketing Week



Η νέα καμπάνια της Toyota μοιάζει με επικοινωνία της Ford. Διότι, για την Toyota σημασία δεν έχει με ποιο όχημα θα φύγει μία γυναίκα από μία κακοποιητική σχέση. Φτάνει να ξεφύγει. Η Toyota γίνεται "όχημα διαφυγής", στηρίζοντας οικονομικά το έργο της Διοτίμα, η λειτουργία της οποίας βρίσκεται σε κίνδυνο μετά από τις πρόσφατες περικοπές χρηματοδότησης του Οργανισμού των ΗΠΑ για τη Διεθνή Ανάπτυξη......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business