Κανείς δε διαβάζει διαφημίσεις

Marketing Week



Για να ξαναγαπήσουν οι καταναλωτές τη διαφήμιση... πρέπει ολόκληρο το οικοσύστημα (πελάτης-διαφημιστική-παραγωγή) να έχει κατά νου τη φράση του Howard Gossage για το print advertising τότε, αλλά σε ισχύ και τώρα: "Κανείς δε διαβάζει διαφημίσεις. Οι άνθρωποι διαβάζουν αυτό που τους ενδιαφέρει και κάποιες φορές αυτό είναι μια διαφήμιση". Αφετηρία πρέπει λοιπόν να 'ναι πάντα ο καταναλωτής. Η......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business