Κανείς δε διαβάζει διαφημίσεις
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Για να ξαναγαπήσουν οι καταναλωτές τη διαφήμιση... πρέπει ολόκληρο το οικοσύστημα (πελάτης-διαφημιστική-παραγωγή) να έχει κατά νου τη φράση του Howard Gossage για το print advertising τότε, αλλά σε ισχύ και τώρα: "Κανείς δε διαβάζει διαφημίσεις. Οι άνθρωποι διαβάζουν αυτό που τους ενδιαφέρει και κάποιες φορές αυτό είναι μια διαφήμιση". Αφετηρία πρέπει λοιπόν να 'ναι πάντα ο καταναλωτής. Η......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.