Lidl Ελλάς: Εφαλτήριο εξωστρέφειας για την ελληνική παραγωγή - Η περίπτωση της Εβροφάρμα

Voria.gr



Σε σημαντική γέφυρα εξωστρέφειας για ελληνικές ετικέτες από τον κλάδο τροφίμων και ποτών εξελίσσεται η Lidl Ελλάς συνεργαζόμενη με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές. Μάλιστα, το 68% του τζίρου της προέρχεται από τα προϊόντα τους, γεγονός που αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία αυτών των συνεργασιών καθώς μια δεκαετία νωρίτερα άγγιζε το φάσμα του 40 έως 45%. Μάλιστα το 2024 η εταιρεία......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business