Lidl Ελλάς: Εφαλτήριο εξωστρέφειας για την ελληνική παραγωγή - Η περίπτωση της Εβροφάρμα
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Voria.gr
Σε σημαντική γέφυρα εξωστρέφειας για ελληνικές ετικέτες από τον κλάδο τροφίμων και ποτών εξελίσσεται η Lidl Ελλάς συνεργαζόμενη με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές. Μάλιστα, το 68% του τζίρου της προέρχεται από τα προϊόντα τους, γεγονός που αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία αυτών των συνεργασιών καθώς μια δεκαετία νωρίτερα άγγιζε το φάσμα του 40 έως 45%. Μάλιστα το 2024 η εταιρεία......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.