Μασούτης & BGM λανσάρουν την πρώτη "έξυπνη" διαφήμιση σε in-taxi οθόνες
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Φανταστείτε να βρίσκεστε σε ένα ταξί και να σκέφτεστε: "Τι να μαγειρέψω σήμερα;". Ξαφνικά, στην οθόνη μπροστά σας εμφανίζεται μια απλή, νόστιμη ιδέα: μια συνταγή, μαζί με μια διαφήμιση των προϊόντων που θα χρειαστείτε, όλα διαθέσιμα σε ένα super market κοντά σας. Αυτό ακριβώς έκανε πράξη ο Μασούτης, σε συνεργασία με τη BGM, εγκαινιάζοντας την πρώτη context-based video προβολή σε περιβάλλον......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.