Μολών Λαβέ: Πώς μια εταιρεία μπορεί να τζιράρει 16 εκατ. από τη Σκλαβενίτης

Mononews.gr



Το χτίσιμο του brandΕπιστροφή σε κερδοφορία Ακόμη και ένα μόνο κανάλι πωλήσεων αρκεί για να στηρίξει την αναπτυξιακή πορεία μιας εταιρείας - ειδικά όταν αυτό το κανάλι είναι η αλυσίδα Σκλαβενίτης, leader στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Η Μολών Λαβέ ΑΕ, εταιρεία τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου, γνωστή από το ομώνυμο brand που διατίθεται μέσω των αλυσίδων Σκλαβενίτης......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business