Μολών Λαβέ: Πώς μια εταιρεία μπορεί να τζιράρει 16 εκατ. από τη Σκλαβενίτης
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Mononews.gr
Το χτίσιμο του brandΕπιστροφή σε κερδοφορία Ακόμη και ένα μόνο κανάλι πωλήσεων αρκεί για να στηρίξει την αναπτυξιακή πορεία μιας εταιρείας - ειδικά όταν αυτό το κανάλι είναι η αλυσίδα Σκλαβενίτης, leader στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Η Μολών Λαβέ ΑΕ, εταιρεία τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου, γνωστή από το ομώνυμο brand που διατίθεται μέσω των αλυσίδων Σκλαβενίτης......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.