Νικήτρια η Publicis στο διεθνές spec της FrieslandCampina
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Ολοκληρώθηκε με νικήτρια την Publicis το διεθνές spec που "έτρεχε" η FrieslandCampina για την ανάθεση του media planning & buying λογαριασμού της. Σύμφωνα με πληροφορίες η Publicis θα "τρέχει" ενέργειες media & buying τόσο στα offline όσο και στα online media για το brand από το 2026. Η είδηση αφορά και την Ελλάδα, καθώς η Publicis αναλαμβάνει σε εγχώριο επίπεδο το media planning & buying. Όπως......






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.