Νικήτρια η Publicis στο διεθνές spec της FrieslandCampina

Marketing Week



Ολοκληρώθηκε με νικήτρια την Publicis το διεθνές spec που "έτρεχε" η FrieslandCampina για την ανάθεση του media planning & buying λογαριασμού της. Σύμφωνα με πληροφορίες η Publicis θα "τρέχει" ενέργειες media & buying τόσο στα offline όσο και στα online media για το brand από το 2026. Η είδηση αφορά και την Ελλάδα, καθώς η Publicis αναλαμβάνει σε εγχώριο επίπεδο το media planning & buying. Όπως......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business