Ogilvy | Eurobank | Καμπάνια
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Αν δεν μπορεί να φανταστεί κανείς γιατί ένας έφηβος να θέλει να πάει διακοπές με τους δικούς του, η νέα καμπάνια της Ogilvy ίσως τον βοηθήσει. Με τη νέα υπηρεσία Eurobank Teens, τα παιδιά 15 έως και 17 ετών αποκτούν τη δική τους προπληρωμένη κάρτα και τον έλεγχο των συναλλαγών τους. Έτσι, μαθαίνουν να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους και ενδέχεται να δουν αλλιώς το καλοκαίρι με τους......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.