Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις της υπαίθριας διαφήμισης: Ποια η αντιφατική εικόνα που παρουσιάζει το OOH σε στέγαστρα λεωφορείων και ποια η ευκαιρία του retail advertising;
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Η υπαίθρια διαφήμιση σε στέγαστρα λεωφορείων παραμένει εξαιρετικά αποτελεσματική για τον διαφημιζόμενο, προσφέροντας καθημερινή, επαναλαμβανόμενη έκθεση σε πεζούς και επιβάτες, υψηλή διείσδυση σε κοινό όλων των ηλικιών και άμεση συσχέτιση με σημεία κατανάλωσης, ανάλογα με τη στρατηγική του brand. Ο λόγος που οι διαφημιζόμενοι επιμένουν να επενδύουν σε αυτόν τον τύπο OOH διαφήμισης δεν είναι......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.