Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις της υπαίθριας διαφήμισης: Ποια η αντιφατική εικόνα που παρουσιάζει το OOH σε στέγαστρα λεωφορείων και ποια η ευκαιρία του retail advertising;

Marketing Week



Η υπαίθρια διαφήμιση σε στέγαστρα λεωφορείων παραμένει εξαιρετικά αποτελεσματική για τον διαφημιζόμενο, προσφέροντας καθημερινή, επαναλαμβανόμενη έκθεση σε πεζούς και επιβάτες, υψηλή διείσδυση σε κοινό όλων των ηλικιών και άμεση συσχέτιση με σημεία κατανάλωσης, ανάλογα με τη στρατηγική του brand. Ο λόγος που οι διαφημιζόμενοι επιμένουν να επενδύουν σε αυτόν τον τύπο OOH διαφήμισης δεν είναι......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business