Όταν οι αξίες γίνονται καθρέφτης: Γιατί οι οργανισμοί προτιμούν να φαίνονται καλοί αντί να είναι αληθινοί
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Σχεδόν κάθε εταιρεία έχει σήμερα τις "αξίες" της προσεκτικά τυπωμένες σε αφίσες, PowerPoint και διακοσμητικά τοίχου: Σεβασμός, Καινοτομία, Ακεραιότητα, Ομαδικότητα. Οι λέξεις είναι πάντα καλοδιαλεγμένες και συχνά-πυκνά οι ίδιες. Όμως, πίσω από το φαινομενικό τους βάθος κρύβεται συχνά ένα αίσθημα κενού. Αρκεί μια βόλτα στους διαδρόμους των επιχειρήσεων, λίγα πηγαδάκια με ανθρώπους που αποφασίζουν......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.