Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

Banks.com.gr



Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX), παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας της έκθεσης με τίτλο, "The New Customer Care Playbook". Η νέα έκθεση αποκαλύπτει τους παράγοντες που ενισχύουν το brand loyalty και προσδίδουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται τόσο από υψηλό ανταγωνισμό, όσο και από αυξανόμενες απαιτήσεις των ίδιων των πελατών....

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business