Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Banks.com.gr
Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX), παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας της έκθεσης με τίτλο, "The New Customer Care Playbook". Η νέα έκθεση αποκαλύπτει τους παράγοντες που ενισχύουν το brand loyalty και προσδίδουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται τόσο από υψηλό ανταγωνισμό, όσο και από αυξανόμενες απαιτήσεις των ίδιων των πελατών....
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.