Foundever: Ποιες είναι οι πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

Naftemporiki.gr



Tους παράγοντες που ενισχύουν το brand loyalty και προσδίδουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται τόσο από υψηλό ανταγωνισμό, όσο και από αυξανόμενες απαιτήσεις των ίδιων των πελατών παρουσιάζει η Foundever σε σχετική της μελέτη. Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας με τίτλο, "The New Customer Care Playbook", πλέον η αφοσίωση των πελατών δεν βασίζεται......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

    Από την ενότητα: business