Πώς θα καλλιεργήσει τελικά μια εταιρεία ένα μακροχρόνιο brand loyalty;
- 3 Ειδήσεις
- 1 Απόψεις
- 4 Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Πλέον η αφοσίωση των πελατών δεν βασίζεται αποκλειστικά στην τιμή ή την ποιότητα του προϊόντος, αλλά στη συνολική εμπειρία που προσφέρει κάθε μάρκα. Ως εκ τούτου είναι απαραίτητη η ανάγκη για την ανάπτυξη στρατηγικών εξυπηρέτησης πελατών που είναι ανθρωποκεντρικές, προληπτικές και εξατομικευμένες. Αυτό υπογραμμίζει η Foundever που ειδικεύεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX) αποκαλύπτοντας 5......
Άρθρα
Πώς θα καλλιεργήσει τελικά μια εταιρεία ένα μακροχρόνιο brand loyalty;
Foundever: Ποιες είναι οι πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του...ߪ
Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.