Πώς η Gen Z μεταβάλει τη στρατηγική marketing της Κωτσόβολος
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Euro2day.gr
Για το μεταβαλλόμενο τοπίο στον τομέα του λιανικού εμπορίου, αλλά και για τις νέες καταναλωτικές τάσεις που δημιουργούν οι νέες γενιές, όπως η Gen Z, μίλησε ο CEO της Κωτσόβολος, Χρήστος Καραγιαννάκης, κατά τη διάρκεια του Mastercard Athens Innovation Forum 2025. Όπως τόνισε ο κ. Καραγιαννάκης, οι παλιοί κανόνες ξαναγράφονται πλέον σε πραγματικό χρόνο, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο έχουν αρχίσει και......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.