Πώς η Gen Z μεταβάλει τη στρατηγική marketing της Κωτσόβολος

Euro2day.gr



Για το μεταβαλλόμενο τοπίο στον τομέα του λιανικού εμπορίου, αλλά και για τις νέες καταναλωτικές τάσεις που δημιουργούν οι νέες γενιές, όπως η Gen Z, μίλησε ο CEO της Κωτσόβολος, Χρήστος Καραγιαννάκης, κατά τη διάρκεια του Mastercard Athens Innovation Forum 2025. Όπως τόνισε ο κ. Καραγιαννάκης, οι παλιοί κανόνες ξαναγράφονται πλέον σε πραγματικό χρόνο, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο έχουν αρχίσει και......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business