Ristart και Hydrovit σε νέα καμπάνια

Marketing Week



"Ποτέ δεν το είπα, αλλά το ζω", είναι το μήνυμα της νέας καμπάνιας για τη γυναικεία ενδοκολπική φροντίδα της Ristart και της Hydrovit, για το brand δερμοκαλλυντικών προϊόντων της Target Pharma. Μέσα από μια ειλικρινή αφήγηση, τρεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών μοιράζονται για πρώτη φορά όσα ένιωσαν αλλά δίστασαν να πουν για την κολπική ξηρότητα, τη δυσφορία, την εμμηνόπαυση, και την ανάγκη για......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business