Ristart και Hydrovit σε νέα καμπάνια
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
"Ποτέ δεν το είπα, αλλά το ζω", είναι το μήνυμα της νέας καμπάνιας για τη γυναικεία ενδοκολπική φροντίδα της Ristart και της Hydrovit, για το brand δερμοκαλλυντικών προϊόντων της Target Pharma. Μέσα από μια ειλικρινή αφήγηση, τρεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών μοιράζονται για πρώτη φορά όσα ένιωσαν αλλά δίστασαν να πουν για την κολπική ξηρότητα, τη δυσφορία, την εμμηνόπαυση, και την ανάγκη για......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.