Viber: Σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά για τον καφέ L'OR στην Ελλάδα
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Emea.gr
Η RakutenViber, σε συνεργασία με τη DEPeet's και την HavasMedia, επαναπροσδιορίζει τη διαφήμιση μέσα σε συνομιλίες με μια πρωτοποριακή καμπάνια για τον καφέ L'OR στην Ελλάδα. Με αυτή την πρωτοβουλία, η JDEPeets γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λανσάρει τη Branded Keywords, την καινοτόμο λύση της Viber. Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά φέρνουν απρόσκοπτη αλληλεπίδραση, που σχετίζεται με......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.