Skroutz: Πώς διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα
- 4 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Dikaiologitika.gr
28% αυξήθηκε ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz την περίοδο του Πάσχα και 34% για αγορές μέσω Skroutz app αντίστοιχα. Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή......
Άρθρα
Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shopping
Skroutz: Πώς διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για...ߪ
Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shopping
Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shopping

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.