Από τη Διεπιστημονική στη Δια-επιστημονική Μάθηση: Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη και η Συμβολή της Έρευνας Δράσης στο Ελληνικό Σχολείο
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Alfavita.gr
Οι μαθητές καλούνται να εμπλακούν σε σχέδια δράσης (projects), όπου ενεργοποιούν γνώσεις από πολλούς τομείς: επιστήμες, τέχνες, γλώσσα, τεχνολογία. Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα καλείται να ανταποκριθεί σε σύνθετες κοινωνικές, περιβαλλοντικές και πολιτισμικές προκλήσεις. Η παραδοσιακή διάκριση των μαθημάτων και των επιστημονικών πεδίων αποδεικνύεται ανεπαρκής μπροστά στην ανάγκη για......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(56)
- Αστυνομικά(101)
- Εκπαίδευση(122)
- Εργασία(94)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(441)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(366)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.