Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων

Alfavita.gr



Οι αξιολογητές ως "επισκέπτες" και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης Η παρατήρηση της διδακτικής πράξης μέσα στην τάξη αποτελεί μία από τις πιο αμφιλεγόμενες πτυχές της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Σε πολλές περιπτώσεις, η αξιολόγηση βασίζεται σε σύντομες και αποσπασματικές επισκέψεις των αξιολογητών, οι οποίες όμως απέχουν πολύ από το να θεωρηθούν επιστημονικά αξιόπιστες και παιδαγωγικά......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Εκπαίδευση