Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Alfavita.gr
Οι αξιολογητές ως "επισκέπτες" και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης Η παρατήρηση της διδακτικής πράξης μέσα στην τάξη αποτελεί μία από τις πιο αμφιλεγόμενες πτυχές της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Σε πολλές περιπτώσεις, η αξιολόγηση βασίζεται σε σύντομες και αποσπασματικές επισκέψεις των αξιολογητών, οι οποίες όμως απέχουν πολύ από το να θεωρηθούν επιστημονικά αξιόπιστες και παιδαγωγικά......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(87)
- Εκπαίδευση(159)
- Εργασία(102)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(480)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(401)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.