"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" / Η επικίνδυνη νοοτροπία και ο εγκλωβισμός των εργαζομένων
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Tvxs.gr
Σίγουρα θα έχετε ακούσει, από κάποιο αφεντικό, ή από κάποιον που λειτουργεί υπέρ του αφεντικού, πως "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο". Ads Η συγκεκριμένη νοοτροπία και η απαίτηση της αντιμετώπισης των πελατών σαν να είναι "βασιλιάδες" συναντάται κυρίως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, ο οποίος ενδεικτικά περιλαμβάνει εργαζόμενους σε εστιατόρια, υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων, κομμωτές και......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.