Γιατί η απαγόρευση μιας διαφήμισης με "ανθυγιεινά αδύνατα" μοντέλα δεν είναι η λύση

Ladylike.gr



Μια διαφήμιση της Zara, απαγορεύτηκε στην Αγγλία, λόγω του ότι η καμπάνια του brand κρίθηκε ότι προωθούσε μη ρεαλιστικά και επικίνδυνα πρότυπα σώματος, καθώς χρησιμοποιούσε μοντέλα που θεωρήθηκαν υπερβολικά αδύνατα. Συγκεκριμένα, ο ρυθμιστικός φορέας διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο (ASA - Advertising Standards Authority), απαγόρευσε τη διαφήμιση λόγω ανησυχιών για την προώθηση ανθυγιεινών......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Μόδα