Γιατί η απαγόρευση μιας διαφήμισης με "ανθυγιεινά αδύνατα" μοντέλα δεν είναι η λύση
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Ladylike.gr
Μια διαφήμιση της Zara, απαγορεύτηκε στην Αγγλία, λόγω του ότι η καμπάνια του brand κρίθηκε ότι προωθούσε μη ρεαλιστικά και επικίνδυνα πρότυπα σώματος, καθώς χρησιμοποιούσε μοντέλα που θεωρήθηκαν υπερβολικά αδύνατα. Συγκεκριμένα, ο ρυθμιστικός φορέας διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο (ASA - Advertising Standards Authority), απαγόρευσε τη διαφήμιση λόγω ανησυχιών για την προώθηση ανθυγιεινών......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.