Skinni Societe: Όταν η κουλτούρα της αυτοβελτίωσης γίνεται σύμβολο status

Marieclaire.gr



Πριν μερικούς μήνες, η περίπτωση της Liv Schmidt -της 23χρονης influencer που έγινε viral μιλώντας (και πουλώντας) εμμονικά την ιδέα του να είσαι "skinny"- απασχόλησε διεθνή μέσα, προκαλώντας έντονες συζητήσεις για τα όρια ανάμεσα στην ευεξία και τη διαταραχή. Για το φαινόμενο διαβάσαμε πρόσφατα∙ όμως η ιστορία της Schmidt είναι κάτι πολύ περισσότερο από viral περιεχόμενο. Το Skinni Societe......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Μόδα