Skinni Societe: Όταν η κουλτούρα της αυτοβελτίωσης γίνεται σύμβολο status
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marieclaire.gr
Πριν μερικούς μήνες, η περίπτωση της Liv Schmidt -της 23χρονης influencer που έγινε viral μιλώντας (και πουλώντας) εμμονικά την ιδέα του να είσαι "skinny"- απασχόλησε διεθνή μέσα, προκαλώντας έντονες συζητήσεις για τα όρια ανάμεσα στην ευεξία και τη διαταραχή. Για το φαινόμενο διαβάσαμε πρόσφατα∙ όμως η ιστορία της Schmidt είναι κάτι πολύ περισσότερο από viral περιεχόμενο. Το Skinni Societe......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.