Τι είναι το "accessible luxury" και πώς τα μικρά, γαλλικά, fashion brands θα σώσουν την "πολυτέλεια"
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Queen.gr
Ένα άρθρο των Financial Times υποστηρίζει πως labels όπως τα Sezane, Soeur, Ami Paris, Polene και Loulou de Saison έχουν δει ιλιγγιώδη αύξηση στα κέρδη τους γιατί αντικαθιστούν στην καρδιά, και στο πορτοφόλι, του καταναλωτή την ανάγκη του για luxury shopping. Κοινώς προσφέρουν ένα tailored παλτό με 300 Ευρώ, εκεί που το αντίστοιχο από έναν Οίκο υψηλής ραπτικής κοστίζει 3.000. Θα σώσει η νέα......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.