Αλεξάνδρα Φατσέα (Intrum): Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη

Euro2day.gr



H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Mε θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's Customer Experience Revolution......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία