Intrum: Υψηλότερα ποσοστά ρύθμισης ή εξόφλησης από χρήστες που αλληλεπιδρούν με το Ophelos
- 6 Ειδήσεις
- 4 Πολυμέσα
- Σχόλια
Emea.gr
H Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη και αποτελεί μοχλό ουσιαστικής αλλαγής στον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στη διαχείριση οφειλών, τόνισε η Αλεξάνδρα Φατσέα, Deputy Managing Director & Head of the Business Center of Excellence της Intrum Hellas, στο συνέδριο ΑI in Financial Services. Mε θέμα συζήτησης "Empathy at Scale: Intrum's Customer Experience Revolution......
Άρθρα
Δάνεια: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αρωγός στην διαχείρισή τους
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Intrum: Τι έδειξε η εμπειρία της πλατφόρμας AI Ophelos στην Ελλάδα
Intrum: Υψηλότερα ποσοστά ρύθμισης ή εξόφλησης από χρήστες που...ߪ
Αλεξάνδρα Φατσέα (Intrum): Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την...ߪ
Αλ. Φατσέα (Intrum Hellas): Το μεγάλο στοίχημα του ΑΙ είναι να γίνει...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.