Ελλάδα - Σούπερ μάρκετ: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις πωλήσεις
- 2 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Gnomip.gr
Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με φρέσκα προϊόντα, bazaar και ηλεκτρονικές πωλήσεις να ξεχωρίζουν σε αξία, δείχνοντας ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου. Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή προσαρμογή του......
Άρθρα
Σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις...ߪ
Ελλάδα - Σούπερ μάρκετ: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.