7 χρόνια Ierax Analytix: Από ερευνητικό agency σε παρατηρητήριο συμπεριφορών!
- 2 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Η έρευνα αγοράς δεν είναι πλέον θέμα αριθμών. Είναι ζήτημα κατανόησης του ανθρώπου πίσω από της. Αυτό είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίστηκε - και συνεχίζει να εξελίσσεται - η Ierax Analytix, επτά χρόνια μετά τη δημιουργία της. Αποκωδικοποιούμε τα θέλω και τις επιθυμίες του καταναλωτή", λέει ο ιδρυτής της, Χάρης Λαλάτσης. "Όχι όπως τα πιστεύει ο ίδιος, αλλά όπως τα πράττει". Κι αυτή ακριβώς η......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.