Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας
- 2 Ειδήσεις
- 1 Πολυμέσα
- Σχόλια
In.gr
Κάποτε εθεωρείτο σύμβολο πολυτέλειας. Σήμερα, το άρωμα έχει γίνει καθημερινό "εργαλείο" αυτοέκφρασης για τη Gen Z. Οι νέοι καταναλωτές και ειδικότερα εκείνοι της Gen Z αναζητούν προϊόντα που εκφράζουν την προσωπικότητά τους, ενισχύουν τη διάθεσή τους και προσφέρουν μια μικρή δόση πολυτέλειας, σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας. Οι αναλυτές μιλούν για το νέο "φαινόμενο του κραγιόν" - όταν η......
Άρθρα
Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας
Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.