Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας

In.gr



Κάποτε εθεωρείτο σύμβολο πολυτέλειας. Σήμερα, το άρωμα έχει γίνει καθημερινό "εργαλείο" αυτοέκφρασης για τη Gen Z. Οι νέοι καταναλωτές και ειδικότερα εκείνοι της Gen Z αναζητούν προϊόντα που εκφράζουν την προσωπικότητά τους, ενισχύουν τη διάθεσή τους και προσφέρουν μια μικρή δόση πολυτέλειας, σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας. Οι αναλυτές μιλούν για το νέο "φαινόμενο του κραγιόν" - όταν η......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία