Γιατί οι μάρκες πρέπει να δείχνουν... καλοσύνη

Euro2day.gr



Στις αναπτυγμένες χώρες, τελειώνουν οι εποχές που οι μάρκες πουλούσαν μόνον ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Οι καταναλωτικές συνήθειες και νοοτροπίες αλλάζουν και το ίδιο ισχύει για την αντίληψη που όλο και περισσότερο έχουν οι καταναλωτές για τη μάρκα, δηλαδή το επώνυμο προϊόν. Όλο και περισσότερο, όσο περνάει ο καιρός, ο καταναλωτής περιμένει κάτι περισσότερο από μια απλή επωνυμία. Κατά το Harvard......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία