Γιατί οι μάρκες πρέπει να δείχνουν... καλοσύνη
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Euro2day.gr
Στις αναπτυγμένες χώρες, τελειώνουν οι εποχές που οι μάρκες πουλούσαν μόνον ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Οι καταναλωτικές συνήθειες και νοοτροπίες αλλάζουν και το ίδιο ισχύει για την αντίληψη που όλο και περισσότερο έχουν οι καταναλωτές για τη μάρκα, δηλαδή το επώνυμο προϊόν. Όλο και περισσότερο, όσο περνάει ο καιρός, ο καταναλωτής περιμένει κάτι περισσότερο από μια απλή επωνυμία. Κατά το Harvard......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.