Gold & Silver για την FCB/Γνώμη στα Tourism Awards

Marketing Week



Η FCB/Γνώμη διακρίθηκε στα Tourism Awards 2025 με Gold βραβείο στην κατηγορία Online Strategy και Silver στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign, για τις online και offline καμπάνιες στρατηγικής επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποίησε για την Blue Star Ferries, μέλος του ομίλου Attica. Οι βραβεύσεις αυτές προστίθενται σε σειρά διακρίσεων που έχει κατακτήσει η FCB/Γνώμη για την επικοινωνία......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία