Gold & Silver για την FCB/Γνώμη στα Tourism Awards
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Η FCB/Γνώμη διακρίθηκε στα Tourism Awards 2025 με Gold βραβείο στην κατηγορία Online Strategy και Silver στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign, για τις online και offline καμπάνιες στρατηγικής επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποίησε για την Blue Star Ferries, μέλος του ομίλου Attica. Οι βραβεύσεις αυτές προστίθενται σε σειρά διακρίσεων που έχει κατακτήσει η FCB/Γνώμη για την επικοινωνία......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.