Η "ληστεία του Λούβρου" τράβηξε τα φλας, αλλά η ALUMIL έγινε viral

Reporter.gr



Μπορεί η "κινηματογραφική" ληστεία στο Μουσείο του Λούβρου να διήρκεσε μόλις επτά λεπτά, όμως η ALUMIL κατάφερε να κλέψει την παράσταση, αποδεικνύοντας ότι η έμπνευση και το χιούμορ είναι τελικά τα ισχυρότερα εργαλεία στο σύγχρονο marketing. Με αφορμή το δυσάρεστο περιστατικό που μονοπώλησε τα διεθνή ΜΜΕ και έγινε trend στα κοινωνικά δίκτυα, η ALUMIL "άδραξε την ευκαιρία" και δημιούργησε ένα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία