Πώς η ακρίβεια αλλάζει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών
- 13 Ειδήσεις
- 7 Πολυμέσα
- Σχόλια
Enikonomia.gr
Έναν νέο καταναλωτή έχουν φέρει στο προσκήνιο η οικονομική πίεση και οι αυξήσεις τιμών. Οι Έλληνες δίνουν πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην τιμή, περιορίζουν τις αγορές τους και στρέφονται σε πιο οικονομικές επιλογές, όπως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η καταναλωτική συμπεριφορά γίνεται πιο συνειδητή και λιγότερο παρορμητική, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στην ελληνική αγορά. Όπως εξηγεί μιλώντας......
Άρθρα
Η νέα πραγματικότητα του Έλληνα καταναλωτή: Από την παρόρμηση στην πρόβλεψη
Η ακρίβεια αλλάζει τον Έλληνα καταναλωτή - Ποιοι αλλάζουν πρώτοι τις...ߪ
Πώς η ακρίβεια αλλάζει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η νέα πραγματικότητα του Έλληνα καταναλωτή: Από την παρόρμηση στην πρόβλεψη
Νέες καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα: Η οικονομική πίεση αλλάζει ριζικά...ߪ
Πώς άλλαξε η καταναλωτική συμπεριφορά του Έλληνα τα τελευταία χρόνια -Από...ߪ
Το προφίλ του νέου Ελληνα καταναλωτή: Μεγαλύτερη έμφαση στην τιμή...ߪ
Ακρίβεια: Πώς έχει αλλάξει η πραγματικότητα του Έλληνα καταναλωτή;
Ακρίβεια: Αγοράζουμε με βάση την τιμή, "κόβουμε" βασικά προϊόντα - Τρεις...ߪ
Ακρίβεια: Αγοράζουμε με βάση την τιμή, "κόβουμε" βασικά προϊόντα - Τρεις...ߪ
Το νέο προφίλ του Έλληνα καταναλωτή: Από την παρόρμηση στην πρόβλεψη

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.