ΙΕΛΚΑ: Με βάση το κόστος, όχι την ποιότητα επιλέγουν τα τρόφιμα οι καταναλωτές

Typosthes.gr



Σύμφωνα με την έρευνα, του ΙΕΛΚΑ για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία