ΙΕΛΚΑ: Με βάση το κόστος, όχι την ποιότητα επιλέγουν τα τρόφιμα οι καταναλωτές
- 21 Ειδήσεις
- 15 Πολυμέσα
- Σχόλια
Typosthes.gr
Σύμφωνα με την έρευνα, του ΙΕΛΚΑ για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ......
Άρθρα
Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές ή προσφορές; Τι προτιμούν οι καταναλωτές
Αυτό που ψάχνουν οι καταναλωγτές στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Σούπερ μάρκετ: Πόσο έχει αλλάξει η αγοραστική συμπεριφορά των...ߪ
Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ - Ποιο είναι το πρώτο κριτήριο
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των...ߪ
ΙΕΛΚΑ: Χαμηλές τιμές αντί για προσφορές "κυνηγούν" οι καταναλωτές
Πόσες φορές πηγαίνουν οι Έλληνες στο σούπερ μάρκετ; - Προτιμούν χαμηλές...ߪ
Κάθε πότε πάμε σουπερμάρκετ και πώς ψωνίζουμε - Το προφίλ του Έλληνα...ߪ
Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές αντί για ποιότητα αναζητούν οι καταναλωτές!
ΙΕΛΚΑ: "Λαχάνιασαν" οι Έλληνες από το κυνήγι των προσφορών στα σούπερ...ߪ
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των...ߪ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.