ΙΕΛΚΑ: Χαμηλές τιμές αντί για προσφορές "κυνηγούν" οι καταναλωτές

Emea.gr



Νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2025 με δείγμα 1.500 καταναλωτές καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων. Σε γενικές γραμμές, οι βασικοί παράγοντες παραμένουν σταθεροί, με 3,2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία