Σούπερ μάρκετ: Πόσο έχει αλλάξει η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ

Enikonomia.gr



H έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Τα αποτελέσματα της έρευνας του Ινστιτούτου βασίζονται σε 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που έγινε τον Φεβρουάριο του 2025 και έδειξαν τα εξής:Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα καταγράφονται......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία