Σούπερ μάρκετ: Πόσο έχει αλλάξει η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ
- 24 Ειδήσεις
- 16 Πολυμέσα
- Σχόλια
Enikonomia.gr
H έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Τα αποτελέσματα της έρευνας του Ινστιτούτου βασίζονται σε 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που έγινε τον Φεβρουάριο του 2025 και έδειξαν τα εξής:Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα καταγράφονται......
Άρθρα
ΙΕΛΚΑ: Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ - Πρώτο κριτήριο για τις...ߪ
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΝΕΕΣ...ߪ
Λιποθυμούν όταν βλέπουν τις τιμές στα σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές
Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές ή προσφορές; Τι προτιμούν οι καταναλωτές
Αυτό που ψάχνουν οι καταναλωγτές στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Σούπερ μάρκετ: Πόσο έχει αλλάξει η αγοραστική συμπεριφορά των...ߪ
Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ - Ποιο είναι το πρώτο κριτήριο
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των...ߪ
ΙΕΛΚΑ: Χαμηλές τιμές αντί για προσφορές "κυνηγούν" οι καταναλωτές
Πόσες φορές πηγαίνουν οι Έλληνες στο σούπερ μάρκετ; - Προτιμούν χαμηλές...ߪ
Κάθε πότε πάμε σουπερμάρκετ και πώς ψωνίζουμε - Το προφίλ του Έλληνα...ߪ
Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές αντί για ποιότητα αναζητούν οι καταναλωτές!

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.