ΙΕΛΚΑ: Χαμηλές τιμές αντί για προσφορές "κυνηγούν" οι καταναλωτές
- 21 Ειδήσεις
- 15 Πολυμέσα
- Σχόλια
Emea.gr
Νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2025 με δείγμα 1.500 καταναλωτές καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων. Σε γενικές γραμμές, οι βασικοί παράγοντες παραμένουν σταθεροί, με 3,2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά......
Άρθρα
Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές ή προσφορές; Τι προτιμούν οι καταναλωτές
Αυτό που ψάχνουν οι καταναλωγτές στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Σούπερ μάρκετ: Πόσο έχει αλλάξει η αγοραστική συμπεριφορά των...ߪ
Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ - Ποιο είναι το πρώτο κριτήριο
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των...ߪ
ΙΕΛΚΑ: Χαμηλές τιμές αντί για προσφορές "κυνηγούν" οι καταναλωτές
Πόσες φορές πηγαίνουν οι Έλληνες στο σούπερ μάρκετ; - Προτιμούν χαμηλές...ߪ
Κάθε πότε πάμε σουπερμάρκετ και πώς ψωνίζουμε - Το προφίλ του Έλληνα...ߪ
Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές αντί για ποιότητα αναζητούν οι καταναλωτές!
ΙΕΛΚΑ: "Λαχάνιασαν" οι Έλληνες από το κυνήγι των προσφορών στα σούπερ...ߪ
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των...ߪ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.