Levi Strauss: Στρατηγική μείωσης προϊόντων για μείωση κόστους λόγω δασμών

In.gr



Σε μια εποχή που οι καταναλωτές μετρούν και το τελευταίο ευρώ, οι εταιρείες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν την έννοια της αφθονίας στα ράφια τους. Η εταιρεία Levi Strauss, σύμβολο του denim και της αμερικανικής μόδας, στρέφεται σε μια λιτή αλλά στοχευμένη γκάμα προϊόντων, όχι απλώς για να αντέξει τις πιέσεις των δασμών, αλλά για να διατηρήσει το προβάδισμα στην παγκόσμια αγορά.Η στρατηγική της......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία