Levi Strauss: Στρατηγική μείωσης προϊόντων για μείωση κόστους λόγω δασμών
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
In.gr
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές μετρούν και το τελευταίο ευρώ, οι εταιρείες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν την έννοια της αφθονίας στα ράφια τους. Η εταιρεία Levi Strauss, σύμβολο του denim και της αμερικανικής μόδας, στρέφεται σε μια λιτή αλλά στοχευμένη γκάμα προϊόντων, όχι απλώς για να αντέξει τις πιέσεις των δασμών, αλλά για να διατηρήσει το προβάδισμα στην παγκόσμια αγορά.Η στρατηγική της......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.