Λίγα κομμάτια, τρελά ψηλές τιμές: Πώς τα brands πολυτελείας μας εθίζουν στις αγορές

Iefimerida.gr



Με εργαλεία όπως η τεχνητή σπανιότητα, η αρχιτεκτονική επιλογών και η αγκίστρωση τιμών, οι μάρκες πολυτελείας ρυθμίζουν τις ψυχικές παραμέτρους της κατανάλωσης, μετατρέποντας την επιθυμία σε μηχανισμό. Στον κόσμο των πολυτελών μαρκών τίποτα δεν είναι τυχαίο: ούτε το δέρμα της τσάντας, ούτε η λάμψη του logo, ούτε η επιθυμία που νιώθουμε όταν τις βλέπουμε. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία