Λίγα κομμάτια, τρελά ψηλές τιμές: Πώς τα brands πολυτελείας μας εθίζουν στις αγορές
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Iefimerida.gr
Με εργαλεία όπως η τεχνητή σπανιότητα, η αρχιτεκτονική επιλογών και η αγκίστρωση τιμών, οι μάρκες πολυτελείας ρυθμίζουν τις ψυχικές παραμέτρους της κατανάλωσης, μετατρέποντας την επιθυμία σε μηχανισμό. Στον κόσμο των πολυτελών μαρκών τίποτα δεν είναι τυχαίο: ούτε το δέρμα της τσάντας, ούτε η λάμψη του logo, ούτε η επιθυμία που νιώθουμε όταν τις βλέπουμε. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.