Λιγότεροι και ισχυρότεροι "παίκτες" στα σούπερ μάρκετ
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Kathimerini.gr
Επενδύσεις σε νέα καταστήματα, αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και νέα κέντρα διανομής περιλαμβάνει το επενδυτικό πρόγραμμα του κλάδου των σούπερ μάρκετ για το επόμενο διάστημα. Με τους καταναλωτές πλέον να είναι πολύ πιο "ευαίσθητοι" σε θέματα τιμών, χωρίς καμία διάθεση να επιμείνουν σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις και μάρκες, αλλά και με την κυβέρνηση να ασκεί ασφυκτικές πιέσεις, τα......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.