Λιγότεροι και ισχυρότεροι "παίκτες" στα σούπερ μάρκετ

Kathimerini.gr



Επενδύσεις σε νέα καταστήματα, αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και νέα κέντρα διανομής περιλαμβάνει το επενδυτικό πρόγραμμα του κλάδου των σούπερ μάρκετ για το επόμενο διάστημα. Με τους καταναλωτές πλέον να είναι πολύ πιο "ευαίσθητοι" σε θέματα τιμών, χωρίς καμία διάθεση να επιμείνουν σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις και μάρκες, αλλά και με την κυβέρνηση να ασκεί ασφυκτικές πιέσεις, τα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία