Μystery shopping: Αποκάλυψε μικτά αποτελέσματα ανάλογα με το κανάλι διανομής και την αγορά
- 2 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Insurancedaily.gr
Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) δημοσίευσε σήμερα τα αποτελέσματα της πρώτης συντονισμένης άσκησης mystery shopping σε επίπεδο ΕΕ, η οποία εξέτασε τη διαδικασία πώλησης επενδυτικών προϊόντων με βάση την ασφάλιση (IBIPs) σε 8 κράτη μέλη της ΕΕ. Στο πλαίσιο της άσκησης, εκπαιδευμένοι "αγοραστές" επισκέφθηκαν ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, πράκτορες, μεσίτες και......
Άρθρα
Τι έδειξε το mystery shopping της EIOPA στην ασφαλιστική αγορά;
Μystery shopping: Αποκάλυψε μικτά αποτελέσματα ανάλογα με το κανάλι...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.