Programmatic Advertising: H επόμενη μέρα
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Μπορεί μεν το programmatic να εξελίσσεται στον κυρίαρχο τρόπο αγοραπωλησίας χωροχρόνου σε όλο το οικοσύστημα ωστόσο αναμένονται διαφοροποιήσεις και αλλαγές - κυρίως προερχόμενες αφενός από την ενσωμάτωση του ΑΙ σε όλο το φάσμα, αφετέρου από την ανάπτυξη νέων Μέσων και καναλιών που κάνουν το διαφημιστικό τους inventory διαθέσιμο σε programmatic πλατφόρμες. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.