Προσωποποιημένο περιεχόμενο, data και AI οδηγούν σε engaged φιλάθλους

Marketing Week



Στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Ολυμπιακό Μουσείο, πραγματοποιήθηκε το πέμπτο WSC Sports Huddle, με τη συμβολή της Fast River, παρουσία δημοσιογράφων, συνεργατών της WSC Sports, εκδοτών, broadcasters κ.ά., οι οποίοι παρακολούθησαν ομιλίες αλλά και πάνελ συζήτησης γύρω από την τεχνολογία στον αθλητισμό, το sports marketing και το μέλλον της βιομηχανίας. Οι 4 πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία