Rebranding στα €0,90, ρεαλισμός στα €1,25 - Το price floor είναι ήδη εκεί

Capital.gr



Του Απόστολου Μάνθου Η Attica Bank δεν αλλάζει μόνο όνομα. Αλλάζει αφήγημα, κατεύθυνση και ψυχολογία. Ως CrediaBank πλέον, συστήνεται ξανά στο κοινό με αυτοπεποίθηση, ουσία και στόχο. Πίσω από τη νέα ταυτότητα κρύβεται μια προσπάθεια που λίγοι πίστεψαν και ακόμα λιγότεροι προέβλεψαν. Μια τράπεζα που επέλεξε να μη σωθεί απλώς, αλλά να επανασυσταθεί και να επιστρέψει, αυτή τη φορά, για να μείνει....

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία