Rebranding στα €0,90, ρεαλισμός στα €1,25 - Το price floor είναι ήδη εκεί
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Capital.gr
Του Απόστολου Μάνθου Η Attica Bank δεν αλλάζει μόνο όνομα. Αλλάζει αφήγημα, κατεύθυνση και ψυχολογία. Ως CrediaBank πλέον, συστήνεται ξανά στο κοινό με αυτοπεποίθηση, ουσία και στόχο. Πίσω από τη νέα ταυτότητα κρύβεται μια προσπάθεια που λίγοι πίστεψαν και ακόμα λιγότεροι προέβλεψαν. Μια τράπεζα που επέλεξε να μη σωθεί απλώς, αλλά να επανασυσταθεί και να επιστρέψει, αυτή τη φορά, για να μείνει....
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.