Relevance, community, content, η πυξίδα για τα brands - παραμένει δυνατή η TV
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Το 21ο Interactive Marketing Conference του IAB Hellas, με θέμα "Alice in MarketingLand - Lost & Found in the Digital Era", πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Απριλίου, στο γεμάτο Αμφιθέατρο Ιωάννης Δεσποτόπουλος του Ωδείου Αθηνών. Χωρισμένο σε 4 ενότητες: Content, Creativity, Commerce και The 3rd Wave of Media, το συνέδριο εξερεύνησε τις τάσεις στα media, τις νέες τεχνολογίες, κ.ά. Έμφαση δόθηκε......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.