Σούπερ μάρκετ: Γιατί ο online τζίρος δεν "ξεκολλάει" από το 3%

Capital.gr



Της Ξανθής Γούναρη Αν και σταθερά ανοδικός τα τελευταία χρόνια ο τζίρος του e-grocery εξακολουθεί να είναι "κολλημένος" κάτω από το 3% των συνολικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6,6% (+334 εκατ. ευρώ) στο πρώτο πεντάμηνο του 2025, φτάνοντας τα 5,409 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουάριος - Μάιος 2025 για κάθε 1 ευρώ που ξόδεψε ο καταναλωτής σε ταχυκίνητα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία