Σούπερ μάρκετ: Γιατί ο online τζίρος δεν "ξεκολλάει" από το 3%
- 2 Ειδήσεις
- 1 Πολυμέσα
- Σχόλια
Capital.gr
Της Ξανθής Γούναρη Αν και σταθερά ανοδικός τα τελευταία χρόνια ο τζίρος του e-grocery εξακολουθεί να είναι "κολλημένος" κάτω από το 3% των συνολικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6,6% (+334 εκατ. ευρώ) στο πρώτο πεντάμηνο του 2025, φτάνοντας τα 5,409 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουάριος - Μάιος 2025 για κάθε 1 ευρώ που ξόδεψε ο καταναλωτής σε ταχυκίνητα......
Άρθρα
Σούπερ μάρκετ: Γιατί ο online τζίρος δεν "ξεκολλάει" από το 3%
Σούπερ μάρκετ: Γιατί ο online τζίρος δεν "ξεκολλάει" από το 3%

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.