TikTok: Από τη διασκέδαση, στις αγορές και το... σούπερ μάρκετ
- 2 Ειδήσεις
- 1 Πολυμέσα
- Σχόλια
In.gr
Απήχηση στις μάρκες τροφίμων και ποτών αρχίζει να βρίσκει το TikTok που βλέπουν την πλατφόρμα σαν ένα νέο τρόπο για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, να πουλήσουν μέσω του TikTok Shop, ακόμη και να αναπτύξουν νέα προϊόντα. Τη νέα αυτή δυναμική επισήμανε η Amanda Parker, επικεφαλής τροφίμων για το TikTok Shop, στο Modern Retail κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Groceryshop στο Λας Βέγκας....
Άρθρα
TikTok: Από τη διασκέδαση, στις αγορές και το... σούπερ μάρκετ
TikTok: Από τη διασκέδαση, στις αγορές και το... σούπερ μάρκετ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.