Δημογραφικό: Πώς η υπογεννητικότητα αλλάζει τα ράφια καταστημάτων
- 2 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Thebest.gr
Η γήρανση του πληθυσμού διαφοροποιεί το προϊοντικό μείγμα και τις πωλήσεις μεγάλων επιχειρήσεων Την περασμένη Τρίτη ο όμιλος Jumbo εξέδωσε -όπως κάνει άλλωστε κάθε μήνα- μια ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο Αθηνών σχετικά με την πορεία των πωλήσεών του κατά τον μήνα Σεπτέμβριο. Κανονικά ο Σεπτέμβριος είναι ένας καλός μήνας για τη συγκεκριμένη εταιρεία. Ή μάλλον ήταν κάποτε ένας καλός μήνας. Διότι η......
Άρθρα
Δημογραφικό: Πώς η υπογεννητικότητα αλλάζει τα ράφια καταστημάτων
Το δημογραφικό αλλάζει τα ράφια καταστημάτων

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.