ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολία στην επικοινωνία
- 18 Ειδήσεις
- 14 Πολυμέσα
- Σχόλια
Emea.gr
Η ΑΑΔΕ υλοποιεί πιλοτικά μία νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία, για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive. Στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται θέματα......
Άρθρα
ΑΑΔΕ: Προσβασιμότητα στην Εξυπηρέτηση για άτομα με δυσκολία στην...ߪ
ΑΑΔΕ: Προσβασιμότητα στην Εξυπηρέτηση για άτομα με δυσκολία στην...ߪ
ΑΑΔΕ: Νέα πιλοτική εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην...ߪ
ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολία στην ακοή και...ߪ
ΑΑΔΕ: Προσβασιμότητα στην Εξυπηρέτηση για άτομα με δυσκολία στην...ߪ
ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή βιντεοκλήσης για άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία
Νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ: Προσβασιμότητα στην Εξυπηρέτηση για άτομα με...ߪ
Νέα, πρωτοποριακή, εφαρμογή της ΑΑΔΕ για την εξυπηρέτηση των ατόμων με...ߪ
ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολία στην ακοή και...ߪ
ΑΑΔΕ / Πιλοτικό πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολία στην...ߪ
ΑΑΔΕ: Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση για άτομα με δυσκολία στην...ߪ
ΑΑΔΕ: Προσβασιμότητα στην Εξυπηρέτηση για άτομα με δυσκολία στην...ߪ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(81)
- Αστυνομικά(91)
- Εκπαίδευση(147)
- Εργασία(118)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(414)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(486)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.