Απάτη phishing με χρήση εφαρμογής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
In.gr
Μια νέα phishing καμπάνια που εκμεταλλεύεται το "Microsoft Dynamics 365 Customer Voice", ένα λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποκαλύφθηκε από την εταιρεία κυβερνοασφάλειας Check Point. Το συγκεκριμένο εργαλείο χρησιμοποιείται ευρέως για την καταγραφή κλήσεων πελατών, την παρακολούθηση αξιολογήσεων, την αποστολή ερευνών και τη συλλογή ανατροφοδότησης. Το Microsoft 365 χρησιμοποιείται......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(15)
- Άμυνα(63)
- Αστυνομικά(88)
- Εκπαίδευση(130)
- Εργασία(94)
- Θρησκεία(6)
- Κοινωνία(467)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(400)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.