Αυτή είναι η πιο κερδοφόρα co-headline περιοδεία όλων των εποχών, σύμφωνα με το Billboard
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Lifo.gr
Το Billboard Boxscore αναφέρει, ότι η πιο κερδοφόρα co-headline περιοδεία όλων των εποχών, δεν είναι πια το On the Run II Tour της Beyonce και του Jay-Z. Το tour του ζευγαριού το 2018, κατείχε το ρεκόρ για την πιο κερδοφόρα co-headline περιοδεία μέχρι φέτος το καλοκαίρι για να δώσει τη σκυτάλη, σε ένα από τα πιο επιτυχημένα δίδυμα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Στις 18 Ιουνίου, ο Kendrick Lamar......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(23)
- Άμυνα(74)
- Αστυνομικά(131)
- Εκπαίδευση(211)
- Εργασία(97)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(501)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(596)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.